انتشارات بزرگ قانون یار

انتشارات بزرگ قانون یار

آرشیو کتب انتشاریافته و معرفی تازه های نشر قانون یار
انتشارات بزرگ قانون یار

انتشارات بزرگ قانون یار

آرشیو کتب انتشاریافته و معرفی تازه های نشر قانون یار

کتاب آزادی مطبوعات درایران از منظرحقوق بشر، تالیف: ندا قاضی زاده از انتشارات قانون یار

جهت مشاهده جلد کتاب با کیفیت بالا، روی جلد کلیک کنید

آزادی مطبوعات درایران ازمنظرحقوق بشر

 

تالیف

ندا قاضی زاده

(رتبه برتر جشنواره علامه حلی قم1390)

شرکت در طرح حمایت مالی از آثار علمی (کتاب و مقاله) در راستای چاپ و نشر آثار پژوهشی و ثبت آثار علمی پژوهشگران 

مشخصات و ویژگی‌های کتاب حاضر بدین شرح است:
  • نام نشر: انتشارات قانون یار
  • سال چاپ: 1395
  • زبان: فارسی
  • قطع: وزیری
  • نوع جلد: نرم شومیز
  • تعداد صفحات: 130 صفحه
  • سبک تالیف و موضوع کتاب: پژوهشی و تحقیقاتی
  • نوع عرضه کتاب: فروش نسخه چاپی + فروش نسخه الکترونیکی
  • شماره تماس دفتر انتشارات: 02166979526- 02166979519
  • شماره تماس مشاور خرید کتاب: 09196748625
  • شماره پشتیبانی واتس آپ درخصوص طرح سوال و خرید آسان: 09100636002

درباره کتاب:

 انتشارات قانون یار افتخار کسب اعتماد یکی دیگر از نویسندگان فرهیخته این مرز و بوم را داشت و چاپ کتاب حاضر، نتیجه این اعتماد بود. جهت آشنایی بیشتر با محتویات این اثر علمی  فوق العاده باید گفت  مطبوعات به عنوان رکن چهارم دموکراسی نقش بسزایی درایجاد تحولات مثبت در جامعه دارند. کارکرد رسانه های مکتوب حتی با ورود به عصر ارتباطات سریع پیدایش اینترنت و ماهواره های نیز غیر قابل انکار است. امروزه دولتهایی موفق ترند که با مطبوعات تعامل و همکاری بیشتری دارند.بعبارتی مطبوعات آیینه ی تمام نمای جامعه محسوب می شوند. بسیاری از رخدادها و تمایلات افراد جامعه در دریچه ی نگاه مطبوعات منعکس می شود.حال باید ببینیم در کشور آیا توانسته ایم این نقش را ایفا کنیم؟آیا افراط و تفریط با نگاه سیاسی در تمام ابعاد زندگیمان رسالت مطبوعاتی را که بر عهده داریم تحت الشعاع خود قرار داده است؟متاسفانه این مثال برای ما ایرانی ها صدق می کند. و این عدم تعادل در لابه لای صفحات مطبوعات ما نیز به چشم می خورد. پس یادمان باشد رسالت مطبوعاتی یعنی انعکاس اخبار و رویدادها و تحلیل مسائل اجتماعی و اقتصادی یا حتی سیاسی بدن در نظر گرفتن خواست طبقه ی خاص. باید نقد کرد- نقدی سالم و بدور از اغراض شخصی یا جناحی- نباید بدون توجه به رسالت مطبوعاتی ار کنار کاستی ها نیز گذشت. بهتر است بیشتردر گذشته شیوه برخورد با مطبوعات را بر پایه ی تعامل و همکاری قرار دهیم تا انشا اله با استفاده از ظرفیت جوانان خلاق و پویا مشکلات را بهتر شناخته و با نگاهی کارشناسانه برای رفع رجوع آنها اقدامات لازم به عمل آید. یکی از مولفه‌های مهم نوع خاصی از ارتباطات، آزادی مطبوعات است. بدون آزادی مطبوعات ارتباطات موثر نیز شکل نخواهد گرفت. برخی به اشتباه فکر می‌کنند که آزادی مطبوعات نوعی مطالبه روشنفکران و بخش خاصی از طبقه متوسط است و ضرورتی ندارد که دولت‌ها در تامین این مطالبه اقدام کنند. این ذهنیت در جوامع در حال توسعه زمینه دارد،به ویژه جوامعی که بخش قابل ملاحظه‌ای از مردم بی‌سواد یا کم‌سواد هستند و از این رو قادر به استفاده مستقیم از مطبوعات نیستند و بخش عمده‌ای نیز درگیر تامین معیشت خود هستند و نه فرصت کافی برای مطالعه روزنامه و هفته‌نامه دارند و اگر هم فرصت لازم را در اختیار داشته باشند، پول کافی برای تامین آن ندارند. الان هم که نسل‌های جدید تلفن همراه آمده و دسترسی به اطلاعات و اخبار را بیشتر کرده، این بی‌نیازی به سایر اقشار نیز سرایت کرده است. مشکل چنین ذهنیتی نادرستی درباره مطبوعات، از آنجا ناشی می‌شود که مطالبه مردم را مترادف با نیاز آنان می‌دانند، در حالی که چنین معادله‌ای لزوما در همه موارد برقرار نیست، چرا که ممکن است مردم مطالبه‌ای داشته باشند، ولی نیاز جامعه برای تامین آن چیز دیگری باشد.برای فهم مساله می‌توان از مثال اقتصادی استفاده کرد

جهت آشنایی با محتویات این کتاب، فهرست اجمالی اثر را مطالعه کنید: 

فهرست اجمالی کتاب

پیشگفتار. 9

مقدمه. 15

مبحث اول.. 25

بررسی جرائم آزادی مطبوعات... 25

فصل اول: بررسی تحولات جرائم مطبوعاتی از منظر حقوق ایران.. 27

گفتار اول: جرم مطبوعاتی چیست؟. 27

فصل دوم:جرائم علیه نظام و امنیت عمومی.. 32

گفتار اول= تشریع جرائم علیه نظام و امنیت عمومی.. 33

گفتار دوّم: حق آزادی بیان در اسناد بین المللی جهانی و منطقه ای حقوق بشر. 36

مبحث دوم.. 45

بررسی جرائم مطبوعاتی و اطلاعاتی در حقوق ایران در مقایسه با سطح بین المللی از منظر حقوق بشر  45

فصل اول:بررسی تحولات جرائم مطبوعاتی از منظر حقوق ایران.. 47

گفتار اول= مفهوم آزادی.. 47

گفتار دوّم= اصطلاح مطبوعات... 53

بند اول= دیدگاه شهید مطهری.. 59

بند دوّم= متن اعلامیه حقوق بشر: 62

جزء اول=  انواع جرائم مطبوعاتی.. 67

جزء دوم= ارکان جرم آزادی مطبوعات... 69

جزء سوّم= دیدگاه های مختلف مطبوعات... 74

فصل دوم:مرور آزادی مطبوعات از دیدگاه اسلام و قانون اساسی.. 85

گفتار اول= مبانی اسلامی در قرآن: 85

گفتار دوّم= احادیث... 86

گفتار سوّم= قانون اساسی.. 87

بند اول= تشریح مفاهیم آزادی مطبوعات و آزادی عقیده و آزادی بیان در قانون اساسی.. 90

بنددوّم= روابط دولت و مطبوعات... 96

بند سوّم= جامعه شناسی مطبوعاتی در ایران.. 100

نتیجه‌گیری... 103

منابع و ماخذ.. 107

کتب: 109

قانون مطبوعات مصوب 1364.. 111

فصل اول - تعریف مطبوعات... 113

فصل دوم - رسالت مطبوعات... 113

فصل سوم - حقوق مطبوعات... 114

فصل چهارم - حدود مطبوعات... 114

فصل پنجم - شرایط متقاضی و مراحل صدور پروانه. 117

فصل ششم - جرائم 


جهت مشاهده قیمت نسخه چاپی کتاب و تهیه کتاب کلیک کنید

جهت تهیه و خرید نسخه الکترونیک کتاب (با قیمت به صرفه و ارزان) کلیک کنید

قابل توجه پژوهشگران، اساتید، مولفان و نویسندگان محترم که به واسطه علاقه به امر پژوهش (تالیف کتاب و نگارش مقاله) در این مسیر فعالیت دارند و قصد دارند افتخار عضویت در خانواده بزرگ قانون یار را به این موسسه دهند: 

مولفین کتب و نویسندگان محترم، موسسه قانون یار به عنوان یکی از موسسات معتبر کشور (با در دست داشتن چهار مجوز انتشارات و هفت مجوز نشریه علمی) از تمامی نویسندگان و پژوهشگرانی که قصد تالیف و چاپ کتب و آثار علمی خویش را دارند دعوت به عمل می آورد با ارسال فایل پایان نامه یا فایل دستنوشته های آماده نشر به ایمیل انتشارات به آدرس ghanonyar.tehran@yahoo.com صفر تا صد چاپ کتاب خویش را به این موسسه واگذار کنند و بدین واسطه به خانواده بزرگ قانون یار بپیوندید. موسسه قانون یار تمام تلاش خویش را در راستای جا انداختن کتاب در سراسر کشور و همچنین فضای مجازی می نماید. 

این موسسه با مالکیت بیش از صد سایت علمی، کتاب شما را در فضای مجازی به عنوان اولین و بهترین کتاب (در موضوع اختصاصی کتاب) در موتورهای جستجوی گوگل درج و اطلاع رسانی کرده و در معرض دید تمام محققین و پژوهشگران قرار می دهد. به نحوی که نام شما در کمتر از یک سال در جامعه حقوقی کشور بدرخشد و با جستجوی ساده عنوان کتاب خویش یا نام خود در گوگل، شاهد درخشش کتاب و آثار علمی منتشره خویش  باشید. به همین منظور می توانید با مشاوران پژوهشی موسسه قانون یار تماس بگیرید: خانم دکتر قبادی 09196748625 (ضمنا می توانید سوالات و درخواست های خود را از طریق پیام رسان های ایتا، واتس آپ، تلگرام، روبیکا و ... به شماره 09100636002 ارسال نمایید) 

جهت ارسال فایل کتاب و شرایط چاپ آثار پژوهشی در انتشارات قانون یار (مخصوص چاپ کتب فقهی و حقوقی) یا انتشارات فرزانگان دانشگاه (مخصوص کتب دانشگاهی، پژوهشی، عمومی و دیگر موضوعات)  یا انتشارات فرواک (مخصوص کتب کودک و نوجوان) کلیک کنید

همانطور که می دانیم چاپ مقالات علمی در نشریات و فصلنامه ها و نمایه مقالات در سایت های علمی معتبر، نیاز اساسی و مهم هر محقق و استاد و دانشجویی است که موسسه قانون یار با در دست داشتن چندین مجوز نشریه در راستای پذیرش مقالات در رشته های مختلف، به عنوان بزرگترین مرکز پژوهشی در خدمت نویسندگان فرهیخته این مرز و بوم است. از طرف واحد پژوهش موسسه قانون یار فراخوان پذیرش و چاپ مقالات علمی در رشته های زیر اعلام شده است:

علوم فقهی و حقوقی 

علوم قضایی، الهیات و علوم سیاسی

علوم تربیتی و مدیریت

علوم بانکی و اقتصادی (بانکداری اسلامی و حسابداری)

علوم آموزشی، آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت

روانشناسی، علوم اجتماعی، جامعه شناسی

همایش ها، سمینارها و نشست های علمی موسسه قانون یار

چاپ مقالات علمی پژوهشگران در مجلات وابسته به موسسه قانون یار به آدرس اینترنتی www.journalyar.ir انجام می گیرد. تمامی فصلنامه های وابسته به موسسه قانون یار در چهار فصل سال فراخوان پذیرش مقاله دارند و مقاله ارسالی شما در فصلی که اقدام به ارسال فایل مقاله کرده اید چاپ و منتشر می شود. به مقالات پذیرفته شده، گواهی نامه پذیرش مقاله تقدیم می گردد. 

 برای ارسال مقاله به هرکدام از فصلنامه های علمی مورد نظر خویش (با توجه به موضوع مقاله و محور های هر فصلنامه) کلیک کنید....

**************************************************

ضمناً موسسه قانون یار به واسطه بخشنامه شماره 25/8710 از آثار علمی (کتب و مقالات) شما محققین و پژوهشگران عزیز حمایت مالی می کند. شما می توانید مقاله و کتاب خویش را با استفاده از امتیازاتی که این طرح دارد با بهترین شرایط به چاپ رسانید و از مزایای این طرح بهره مند شوید:

جهت دانلود یا مشاهده عکس بخشنامه فوق، کلیک کنید

موسسه و انتشارات قانون یار

طرح حمایت مالی از کتب و آثار علمی  در راستای چاپ و نشر آثار علمی، فرهنگی و هنری شما


کتاب مسئولیت ضامن در اسناد تجاری، تالیف: حامد مرادی از انتشارات قانون یار

جهت مشاهده جلد کتاب با کیفیت بالا، روی جلد کلیک کنید

مسئولیت ضامن در اسناد تجاری


 

تالیف:

حامد مرادی

(وکیل پایه یک دادگستری و مدرس دانشگاه)

مشخصات و ویژگی‌های کتاب حاضر بدین شرح است:
  • نام نشر: انتشارات قانون یار
  • سال چاپ: 1395
  • زبان: فارسی
  • قطع: وزیری
  • نوع جلد: نرم شومیز
  • تعداد صفحات: 110 صفحه
  • سبک تالیف و موضوع کتاب: پژوهشی و تحقیقاتی
  • نوع عرضه کتاب: فروش نسخه چاپی + فروش نسخه الکترونیکی
  • شماره تماس دفتر انتشارات: 02166979526- 02166979519
  • شماره تماس مشاور خرید کتاب: 09196748625
  • شماره پشتیبانی واتس آپ درخصوص طرح سوال و خرید آسان: 09100636002

درباره کتاب:

 انتشارات قانون یار افتخار کسب اعتماد یکی دیگر از نویسندگان فرهیخته این مرز و بوم را داشت و چاپ کتاب حاضر، نتیجه این اعتماد بود. جهت آشنایی بیشتر با محتویات این اثر علمی  فوق العاده باید گفت  با نگاهی به سیر تاریخی قانونگذاری در کشور مان در خصوص مسائل تجاری و حقوق تجارت متوجه این مهم خواهیم شد که در قانون تجارت نسبت به سایر قوانین از جمله قانون مدنی و قانون مجازات اسلامی و غیره قانونگذار از فعالیت و پویایی کمتری برخوردار بوده و نسبت به اصلاح و ایجاد تغییر در قانون تجارت آنچنان که باید از عملکرد مناسبی برخودار نبوده است. در این کتاب به تمام زوایای مبحث ضمان از جمله ضمان از دیدگاه قوانین داخلی و نیز نگاهی به قوانین و مقررات بیگانه و نیز ضمان از دیدگاه قوانین فقهی و نیز تفکیک بین مسیولیت ضامن در برابر دارنده چک، برات و سفته و نیز مسئولیت ضامن در برابر ضامنین دیگر و مضمون عند خود و سایر مسئولین اسناد تجاری و مقایسه تمامی مباحث فوق الذکر در قانون تجارت با لایحه جدید قانون تجارت پرداخته و گامی در جهت پیشرفت حقوق تجارت در حد توان برداریم. لذا در کتاب حاضر سعی بر آن است به بررسی و تجزیه و تحلیل مبحث ضمانت ضامن و همچنین مبحث ضمانت مستقل ذکر شده در لایحه جدید قانون تجارت و آثار رعایت شرایط شکلی اسناد تجاری بر این دو با توجه به قانون تجارت مصوب سال 1311 و سایر قوانین و مقررات لازم الاجرا داخلی در این خصوص پرداخته شود. به صورت کلی در نظام حقوقی ایران در رابطه با مبحث مسولیت ضامن در اسناد تجاری و به طور خاص در قانون تجارت مصوب سال 1311 موادی چند آن هم به صورت پراکنده برای مثال مواد 247 و 249 و غیره به مسولیت ضامن در برابر دارنده برات و صادر کننده برات و سایر ضامنین و مسولین سند اشاره داشته است در قانون جدید چک مصوب 1382 در رابطه با مسولیت ضامن نسبت به دارنده و صادر کننده چک توضیحات بیشتری داده شده است. و مواد بیشتری به آن اختصاص یافته است در حال حاضر با تصویب لایحه جدید قانون تجارت در مجلس شورای اسلامی در سال 1390 و پرداختن بیشتر به بحث مسولیت ضامن و آثار بار بر آن و نیز اضافه نمودن قسمت جدیدی به نام ضمانت نامه مستقل در لایحه فوق الذکر این مهم به ذهن متصور است که در رابطه با تبیین و تحلیل این مواد در لایحه جدید قانون تجارت تحقیقات و بررسی حقوقی بیشتری صورت گیرد عدم ایجاد تغییرات و نوآوری توسط قانونگذاری در رشته حقوق تجارت که سیره تاریخی آن رشته موید این مطلب می باشد نیز بر اهمیت موضوع افزوده است از آنها که مبحث مسؤلیت ضامن در لایه جدید قانون تجارت دارای نکات قوت وضعیف چندی می باشد....

جهت آشنایی با محتویات این کتاب، فهرست اجمالی اثر را مطالعه کنید: 

فهرست اجمالی کتاب

مقدمه. 9

فصل اول.. 11

کلیات مفهومی بحث... 11

فصل دوم.. 43

بررسی مسئولیت ضامن در اسناد تجاری.. 43

فصل سوم.. 81

نتیجه گیری و جمع بندی بحث... 81

منابع و مآخذ  95


جهت مشاهده قیمت نسخه چاپی کتاب و تهیه کتاب کلیک کنید

جهت تهیه و خرید نسخه الکترونیک کتاب (با قیمت به صرفه و ارزان) کلیک کنید

قابل توجه پژوهشگران، اساتید، مولفان و نویسندگان محترم که به واسطه علاقه به امر پژوهش (تالیف کتاب و نگارش مقاله) در این مسیر فعالیت دارند و قصد دارند افتخار عضویت در خانواده بزرگ قانون یار را به این موسسه دهند: 

مولفین کتب و نویسندگان محترم، موسسه قانون یار به عنوان یکی از موسسات معتبر کشور (با در دست داشتن چهار مجوز انتشارات و هفت مجوز نشریه علمی) از تمامی نویسندگان و پژوهشگرانی که قصد تالیف و چاپ کتب و آثار علمی خویش را دارند دعوت به عمل می آورد با ارسال فایل پایان نامه یا فایل دستنوشته های آماده نشر به ایمیل انتشارات به آدرس ghanonyar.tehran@yahoo.com صفر تا صد چاپ کتاب خویش را به این موسسه واگذار کنند و بدین واسطه به خانواده بزرگ قانون یار بپیوندید. موسسه قانون یار تمام تلاش خویش را در راستای جا انداختن کتاب در سراسر کشور و همچنین فضای مجازی می نماید. 

این موسسه با مالکیت بیش از صد سایت علمی، کتاب شما را در فضای مجازی به عنوان اولین و بهترین کتاب (در موضوع اختصاصی کتاب) در موتورهای جستجوی گوگل درج و اطلاع رسانی کرده و در معرض دید تمام محققین و پژوهشگران قرار می دهد. به نحوی که نام شما در کمتر از یک سال در جامعه حقوقی کشور بدرخشد و با جستجوی ساده عنوان کتاب خویش یا نام خود در گوگل، شاهد درخشش کتاب و آثار علمی منتشره خویش  باشید. به همین منظور می توانید با مشاوران پژوهشی موسسه قانون یار تماس بگیرید: خانم دکتر قبادی 09196748625 (ضمنا می توانید سوالات و درخواست های خود را از طریق پیام رسان های ایتا، واتس آپ، تلگرام، روبیکا و ... به شماره 09100636002 ارسال نمایید) 

جهت ارسال فایل کتاب و شرایط چاپ آثار پژوهشی در انتشارات قانون یار (مخصوص چاپ کتب فقهی و حقوقی) یا انتشارات فرزانگان دانشگاه (مخصوص کتب دانشگاهی، پژوهشی، عمومی و دیگر موضوعات)  یا انتشارات فرواک (مخصوص کتب کودک و نوجوان) کلیک کنید

همانطور که می دانیم چاپ مقالات علمی در نشریات و فصلنامه ها و نمایه مقالات در سایت های علمی معتبر، نیاز اساسی و مهم هر محقق و استاد و دانشجویی است که موسسه قانون یار با در دست داشتن چندین مجوز نشریه در راستای پذیرش مقالات در رشته های مختلف، به عنوان بزرگترین مرکز پژوهشی در خدمت نویسندگان فرهیخته این مرز و بوم است. از طرف واحد پژوهش موسسه قانون یار فراخوان پذیرش و چاپ مقالات علمی در رشته های زیر اعلام شده است:

علوم فقهی و حقوقی 

علوم قضایی، الهیات و علوم سیاسی

علوم تربیتی و مدیریت

علوم بانکی و اقتصادی (بانکداری اسلامی و حسابداری)

علوم آموزشی، آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت

روانشناسی، علوم اجتماعی، جامعه شناسی

همایش ها، سمینارها و نشست های علمی موسسه قانون یار

چاپ مقالات علمی پژوهشگران در مجلات وابسته به موسسه قانون یار به آدرس اینترنتی www.journalyar.ir انجام می گیرد. تمامی فصلنامه های وابسته به موسسه قانون یار در چهار فصل سال فراخوان پذیرش مقاله دارند و مقاله ارسالی شما در فصلی که اقدام به ارسال فایل مقاله کرده اید چاپ و منتشر می شود. به مقالات پذیرفته شده، گواهی نامه پذیرش مقاله تقدیم می گردد. 

 برای ارسال مقاله به هرکدام از فصلنامه های علمی مورد نظر خویش (با توجه به موضوع مقاله و محور های هر فصلنامه) کلیک کنید....

کتاب جایگاه میانجیگری در دادرسی کیفری تالیف: فرشید صوفی و سعید افراسیابی، انتشارات قانون یار

جهت مشاهده جلد کتاب با کیفیت بالا، روی جلد کلیک کنید

جایگاه میانجیگری در دادرسی کیفری

 

تالیف:

فرشید صوفی

سعید افراسیابی

مشخصات و ویژگی‌های کتاب حاضر بدین شرح است:
  • نام نشر: انتشارات قانون یار
  • سال چاپ: 1395
  • زبان: فارسی
  • قطع: وزیری
  • نوع جلد: نرم شومیز
  • تعداد صفحات: 110 صفحه
  • سبک تالیف و موضوع کتاب: پژوهشی و تحقیقاتی
  • نوع عرضه کتاب: فروش نسخه چاپی + فروش نسخه الکترونیکی
  • شماره تماس دفتر انتشارات: 02166979526- 02166979519
  • شماره تماس مشاور خرید کتاب: 09196748625
  • شماره پشتیبانی واتس آپ درخصوص طرح سوال و خرید آسان: 09100636002

درباره کتاب:

 انتشارات قانون یار افتخار کسب اعتماد یکی دیگر از نویسندگان فرهیخته این مرز و بوم را داشت و چاپ کتاب حاضر، نتیجه این اعتماد بود. جهت آشنایی بیشتر با محتویات این اثر علمی  فوق العاده باید گفت  میانجیگری یا به عبارت دیگر، وساطت وشفاعت ، یکی از روش‌های حل اختلاف است که در آن یک شخص ثالث به نام میانجی به طرفین اختلاف در رسیدن به توافق کمک می‌کند. میانجیگری ممکن است به توافق طرفین نیانجامد و بی‌نتیجه بماند، در صورت موفقیت در دستیابی به توافق نیز مفاد آن معمولاً از سوی خود طرفین تعیین شده‌است.طرفین اختلاف ممکن است کشورها، سازمان‌ها، گروه‌ها، افراد و یا هر شخص دیگری باشند که میانجیگری منفعتی را برای آنان در پی خواهد داشت. آنان می‌بایست میانجی را شخصی بی‌طرف بدانند.میانجیگری ، در موضوعاتِ مختلفِ موردِ اختلافی کاربرد دارد، از جمله؛ مسائل تجاری، حقوقی، دیپلماتیک، کاری و خانوادگیدر میانجیگری ، برخلاف داوری و ارزیابی کارشناس، پذیرش نظر شخص ثالث برای طرفین الزامی نیست. بلکه کار میانجی فراهم‌آوردن امکان مذاکره طرفین و کشف دقیق موارد اختلاف و رسیدن آن‌ها به بهترین راه حل ممکن استمیانجیگری بیشتر در اختلافات پیچیده‌ای که نیاز به گفتگوی غیر رسمی طرفین دارد، مفید است. سرعت و هزینه کمتر میانجیگری از مزایای این روش حل اختلاف نسبت به فرایند داوری و اقامه دعوی در دادگستری است .حال موضوع جایگاه میانجیگری در جهار بخش جداگانه مورد بررسی قرار می گیرد. که در بخش اول به ,, میانجیگری کیفری و ساز و کار دیرین حل منازعات ،، و در بخش دوم به ,, میانجیگری در دعاوی کیفری ،، ودر بخش سوم به ,, نقش میانجیگری در فصل دعاوی و پاسخ دهی به نقض هنجارها در متون فقه اسلامی  و در بخش چهارم به دردسرهای میانجیگری، پرداخته   می شود .

جهت آشنایی با محتویات این کتاب، فهرست اجمالی اثر را مطالعه کنید: 

فهرست اجمالی کتاب

مقدمه. 7

بخش اول.. 9

میانجیگری کیفری و سازوکار دیرین حل منازعات... 9

چالش های مبتلا به و ضرورت اصلاحات در مدارس برای اثربخشی مداوم. 11

1.تاریخچه میانجیگری.. 12

2. فرآیند میانجیگری.. 13

2-2. مرحله اقدامات پیش از میانجیگری.. 14

2-3. مرحله میانجیگری و گفت‌وگو. 15

2-4. مرحله پی‌گیری نتایج حاصل از میانجیگری.. 15

3. اصول و مبانی میانجیگری.. 16

4. اهداف میانجیگری.. 16

4-1. اهداف میانجیگری کیفری در قبال بزه‌دیده 17

4-2-اهداف میانجیگری کیفری در قبال بزه‌کار 18

4-3- اهداف میانجیگری کیفری در قبال جامعه محلی.. 19

4-4. اهداف میانجیگری در قبال نظام عدالت کیفری.. 19

5 . چالش‌های پیش روی فرایند میانجیگری.. 20

5-1 . مقاومت و مخالفت بازیگران رسمی در عرصه اجرای عدالت.. 20

5-2. آسیب ناشی از اختیاری بودن پذیرش فرایند میانجیگری.. 21

5-3 . فقدان عنصر تجربه و تخصص در مجریان میانجیگری.. 21

5-4 . عدم رویّه واحد و اختلاف نظر در روش‌های اجرای میانجیگری.. 22

5-5 . استفاده ابزاری از بزه‌دیده به نفع بزهکار 23

6. برآمد.. 23

بخش دوم.. 25

میانجیگری در دعاوی کیفری.. 25

الف : داوری یا حکمیت... 28

1 _ مشروعیت داوری.. 29

2 _ شرایط انتخاب... 30

3 _ قلمرو صلاحیت قاضی تحکیم.. 30

ب _ وساطت (شفاعت). 32

1 _ شفاعت در تعزیرات... 34

2 _ شفاعت در حدود. 37

3 _ شفاعت رسمی.. 39

بخش سوم.. 41

نقش میانجیگری در فصل دعاوی و پاسخ دهی به نقض هنجارها در متون فقه اسلامی.. 41

الف. میانجیگری بین طرفین دعوی.. 44

الف 1 . اصلاح ذات البین.. 45

الف 2 . میانجیگری قاضی بین اصحاب دعوی.. 46

الف 3 . حکمیت (داوری) 50

ب- میانجیگری نزد حاکم به نفع مجرم. 54

ب -1- 2 . درسنت.. 58

ب 2 . درفقه. 60

ب - 2 1 . درفقه عامه. 60

ب - 2 2 . درفقه امامیه. 63

ب 3 . درقانون.. 68

ب - 3 1 . فواید و مضار 69

ب - 3 - 2 . شرایط.. 71

ب - 3 - 2 1 . شرایط مربوط به جرم ( موارد جواز وقبول شفاعت . 72

ب - 3 - 2 2 . شرایط مربوط به  مشفوع له  و  شفیع . 74

بخش چهارم.. 77

دردسرهای میانجیگری.. 77

آیا میانجیگری در جامعه امروز کارکرد خود را از دست داده است؟. 79

آیا نمی‌توان جایگزینی برای نقش میانجی پیدا کرد؟. 80

در موارد خانوادگی راه‌حل میانجیگری چیست؟. 81

متن قانون پیشگیری از وقوع جرم.. 83

منابع و مآخذ.. 91


جهت مشاهده قیمت نسخه چاپی کتاب و تهیه کتاب کلیک کنید

جهت تهیه و خرید نسخه الکترونیک کتاب (با قیمت به صرفه و ارزان) کلیک کنید

قابل توجه پژوهشگران، اساتید، مولفان و نویسندگان محترم که به واسطه علاقه به امر پژوهش (تالیف کتاب و نگارش مقاله) در این مسیر فعالیت دارند و قصد دارند افتخار عضویت در خانواده بزرگ قانون یار را به این موسسه دهند: 

مولفین کتب و نویسندگان محترم، موسسه قانون یار به عنوان یکی از موسسات معتبر کشور (با در دست داشتن چهار مجوز انتشارات و هفت مجوز نشریه علمی) از تمامی نویسندگان و پژوهشگرانی که قصد تالیف و چاپ کتب و آثار علمی خویش را دارند دعوت به عمل می آورد با ارسال فایل پایان نامه یا فایل دستنوشته های آماده نشر به ایمیل انتشارات به آدرس ghanonyar.tehran@yahoo.com صفر تا صد چاپ کتاب خویش را به این موسسه واگذار کنند و بدین واسطه به خانواده بزرگ قانون یار بپیوندید. موسسه قانون یار تمام تلاش خویش را در راستای جا انداختن کتاب در سراسر کشور و همچنین فضای مجازی می نماید. 

این موسسه با مالکیت بیش از صد سایت علمی، کتاب شما را در فضای مجازی به عنوان اولین و بهترین کتاب (در موضوع اختصاصی کتاب) در موتورهای جستجوی گوگل درج و اطلاع رسانی کرده و در معرض دید تمام محققین و پژوهشگران قرار می دهد. به نحوی که نام شما در کمتر از یک سال در جامعه حقوقی کشور بدرخشد و با جستجوی ساده عنوان کتاب خویش یا نام خود در گوگل، شاهد درخشش کتاب و آثار علمی منتشره خویش  باشید. به همین منظور می توانید با مشاوران پژوهشی موسسه قانون یار تماس بگیرید: خانم دکتر قبادی 09196748625 (ضمنا می توانید سوالات و درخواست های خود را از طریق پیام رسان های ایتا، واتس آپ، تلگرام، روبیکا و ... به شماره 09100636002 ارسال نمایید) 

جهت ارسال فایل کتاب و شرایط چاپ آثار پژوهشی در انتشارات قانون یار (مخصوص چاپ کتب فقهی و حقوقی) یا انتشارات فرزانگان دانشگاه (مخصوص کتب دانشگاهی، پژوهشی، عمومی و دیگر موضوعات)  یا انتشارات فرواک (مخصوص کتب کودک و نوجوان) کلیک کنید

همانطور که می دانیم چاپ مقالات علمی در نشریات و فصلنامه ها و نمایه مقالات در سایت های علمی معتبر، نیاز اساسی و مهم هر محقق و استاد و دانشجویی است که موسسه قانون یار با در دست داشتن چندین مجوز نشریه در راستای پذیرش مقالات در رشته های مختلف، به عنوان بزرگترین مرکز پژوهشی در خدمت نویسندگان فرهیخته این مرز و بوم است. از طرف واحد پژوهش موسسه قانون یار فراخوان پذیرش و چاپ مقالات علمی در رشته های زیر اعلام شده است:

علوم فقهی و حقوقی 

علوم قضایی، الهیات و علوم سیاسی

علوم تربیتی و مدیریت

علوم بانکی و اقتصادی (بانکداری اسلامی و حسابداری)

علوم آموزشی، آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت

روانشناسی، علوم اجتماعی، جامعه شناسی

همایش ها، سمینارها و نشست های علمی موسسه قانون یار

چاپ مقالات علمی پژوهشگران در مجلات وابسته به موسسه قانون یار به آدرس اینترنتی www.journalyar.ir انجام می گیرد. تمامی فصلنامه های وابسته به موسسه قانون یار در چهار فصل سال فراخوان پذیرش مقاله دارند و مقاله ارسالی شما در فصلی که اقدام به ارسال فایل مقاله کرده اید چاپ و منتشر می شود. به مقالات پذیرفته شده، گواهی نامه پذیرش مقاله تقدیم می گردد. 

 برای ارسال مقاله به هرکدام از فصلنامه های علمی مورد نظر خویش (با توجه به موضوع مقاله و محور های هر فصلنامه) کلیک کنید....

کتاب جرم شناختی حریم خصوصی اماکن و اشخاص، تالیف: سونیا چقامیرزا از انتشارات قانون یار

جهت مشاهده جلد کتاب با کیفیت بالا، روی جلد کلیک کنید

جرم شناختی حریم خصوصی اماکن و  اشخاص

 

 

تالیف:

سونیا چقامیرزا

مشخصات و ویژگی‌های کتاب حاضر بدین شرح است:
  • نام نشر: انتشارات قانون یار
  • سال چاپ: 1395
  • زبان: فارسی
  • قطع: وزیری
  • نوع جلد: نرم شومیز
  • تعداد صفحات: 210 صفحه
  • سبک تالیف و موضوع کتاب: پژوهشی و تحقیقاتی
  • نوع عرضه کتاب: فروش نسخه چاپی + فروش نسخه الکترونیکی
  • شماره تماس دفتر انتشارات: 02166979526- 02166979519
  • شماره تماس مشاور خرید کتاب: 09196748625
  • شماره پشتیبانی واتس آپ درخصوص طرح سوال و خرید آسان: 09100636002

درباره کتاب:

 انتشارات قانون یار افتخار کسب اعتماد یکی دیگر از نویسندگان فرهیخته این مرز و بوم را داشت و چاپ کتاب حاضر، نتیجه این اعتماد بود. جهت آشنایی بیشتر با محتویات این اثر علمی  فوق العاده باید گفت داشتن حریم خصوصی یکی از حقوق اساسی بشر و مرتبط با حفظ مقام انسان و دیگر ارزشهایی است که کرامت انسانی برای ما به ارمغان می آورد.بر پایه این حق یک شخص یا گروه می تواند مسائل شخصی زندگی خود را از دسترسی دیگران دور نگه داشته یا اطلاعات مربوط به خود را تحت کنترل داشته باشد. علاوه براین توسعه تکنولوژی و پیشرفت بشر ،تعرض به حقوق و آزادیهای اشخاص را افزایش داده و متقابلا برای حمایت بیشتر از آزادیهای شخصی،تکالیف و مسئولیتهای جدیدی بر دوش دولتها قرار گرفته است.تصویب اعلامیه های جهانی حقوق بشر در سال 1948 و تاکید بر کرامت ذاتی انسانها وحق مسلم افراد در داشتن حریم خصوصی و منع دولتها وسایر اشخاص برای مداخله در زندگی خصوصی آنان،سر آغاز تحولات جدید و نوینی در حفظ ورعایت حقوق بشر تلقی گردیده و بر همین اساس اغلب دولتها با تصویب مقررات ملی ومنطقه ای در حمایت از حریم خصوصی گامهای جدی برداشته اند. با آنکه واژه  « حریم خصوصی » در زبان محاوره و نیز در مباحث فلسفی، سیاسی و حقوقی مکرر استعمال می شود ولی هنوز تعریف یا تحلیل واحدی از این اصطلاح ارائه نشده است .مفهوم حریم خصوصی ریشه های عمیقی در مباحث انسان شناختی و جامعه شناختی و میزان ارزش آن  در فرهنگ های مختلف دارد . به طور کلی  « حریم خصوصی » یک مفهوم سیال است که معانی مختلفی از جمله آزادی اندیشه ، کنترل بر جسم خود،  کنترل بر اطلاعات راجع به خود، آزادی از نظارت های دیگران، خلوت و تنهایی ،حمایت از حیثیت و اعتبار و حمایت در برابر تفتیش ها و تجسس ها را شامل می شود .

 جهت آشنایی با محتویات این کتاب، فهرست اجمالی اثر را مطالعه کنید: 

فهرست اجمالی کتاب

مقدمه. 7

بخش اول.. 11

کلیات و تاریخچه بحث... 11

بخش دوم.. 83

محدود ساختن قلمرو حریم خصوصی به موجب قانون.. 83

بخش سوم.. 107

مصادیق حریم خصوصی و جرم انگاری در این راستا 107

بخش چهارم.. 129

بررسی حقوقی و جزایی حریم خصوصی اماکن و اشیاء. 129


جهت مشاهده قیمت نسخه چاپی کتاب و تهیه کتاب کلیک کنید

جهت تهیه و خرید نسخه الکترونیک کتاب (با قیمت به صرفه و ارزان) کلیک کنید

قابل توجه پژوهشگران، اساتید، مولفان و نویسندگان محترم که به واسطه علاقه به امر پژوهش (تالیف کتاب و نگارش مقاله) در این مسیر فعالیت دارند و قصد دارند افتخار عضویت در خانواده بزرگ قانون یار را به این موسسه دهند: 

مولفین کتب و نویسندگان محترم، موسسه قانون یار به عنوان یکی از موسسات معتبر کشور (با در دست داشتن چهار مجوز انتشارات و هفت مجوز نشریه علمی) از تمامی نویسندگان و پژوهشگرانی که قصد تالیف و چاپ کتب و آثار علمی خویش را دارند دعوت به عمل می آورد با ارسال فایل پایان نامه یا فایل دستنوشته های آماده نشر به ایمیل انتشارات به آدرس ghanonyar.tehran@yahoo.com صفر تا صد چاپ کتاب خویش را به این موسسه واگذار کنند و بدین واسطه به خانواده بزرگ قانون یار بپیوندید. موسسه قانون یار تمام تلاش خویش را در راستای جا انداختن کتاب در سراسر کشور و همچنین فضای مجازی می نماید. 

این موسسه با مالکیت بیش از صد سایت علمی، کتاب شما را در فضای مجازی به عنوان اولین و بهترین کتاب (در موضوع اختصاصی کتاب) در موتورهای جستجوی گوگل درج و اطلاع رسانی کرده و در معرض دید تمام محققین و پژوهشگران قرار می دهد. به نحوی که نام شما در کمتر از یک سال در جامعه حقوقی کشور بدرخشد و با جستجوی ساده عنوان کتاب خویش یا نام خود در گوگل، شاهد درخشش کتاب و آثار علمی منتشره خویش  باشید. به همین منظور می توانید با مشاوران پژوهشی موسسه قانون یار تماس بگیرید: خانم دکتر قبادی 09196748625 (ضمنا می توانید سوالات و درخواست های خود را از طریق پیام رسان های ایتا، واتس آپ، تلگرام، روبیکا و ... به شماره 09100636002 ارسال نمایید) 

جهت ارسال فایل کتاب و شرایط چاپ آثار پژوهشی در انتشارات قانون یار (مخصوص چاپ کتب فقهی و حقوقی) یا انتشارات فرزانگان دانشگاه (مخصوص کتب دانشگاهی، پژوهشی، عمومی و دیگر موضوعات)  یا انتشارات فرواک (مخصوص کتب کودک و نوجوان) کلیک کنید

همانطور که می دانیم چاپ مقالات علمی در نشریات و فصلنامه ها و نمایه مقالات در سایت های علمی معتبر، نیاز اساسی و مهم هر محقق و استاد و دانشجویی است که موسسه قانون یار با در دست داشتن چندین مجوز نشریه در راستای پذیرش مقالات در رشته های مختلف، به عنوان بزرگترین مرکز پژوهشی در خدمت نویسندگان فرهیخته این مرز و بوم است. از طرف واحد پژوهش موسسه قانون یار فراخوان پذیرش و چاپ مقالات علمی در رشته های زیر اعلام شده است:

علوم فقهی و حقوقی 

علوم قضایی، الهیات و علوم سیاسی

علوم تربیتی و مدیریت

علوم بانکی و اقتصادی (بانکداری اسلامی و حسابداری)

علوم آموزشی، آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت

روانشناسی، علوم اجتماعی، جامعه شناسی

همایش ها، سمینارها و نشست های علمی موسسه قانون یار

چاپ مقالات علمی پژوهشگران در مجلات وابسته به موسسه قانون یار به آدرس اینترنتی www.journalyar.ir انجام می گیرد. تمامی فصلنامه های وابسته به موسسه قانون یار در چهار فصل سال فراخوان پذیرش مقاله دارند و مقاله ارسالی شما در فصلی که اقدام به ارسال فایل مقاله کرده اید چاپ و منتشر می شود. به مقالات پذیرفته شده، گواهی نامه پذیرش مقاله تقدیم می گردد. 

 برای ارسال مقاله به هرکدام از فصلنامه های علمی مورد نظر خویش (با توجه به موضوع مقاله و محور های هر فصلنامه) کلیک کنید....

اصول حاکم بر نبردهای هوایی در مخاصمات مسلحانه بین المللی، تالیف دکتر عباس تدینی و مهناز غضنفری گوغری از انتشارات قانون یار

جهت مشاهده جلد کتاب با کیفیت بالا، روی جلد کلیک کنید

اصول حاکم بر نبردهای هوایی

 در مخاصمات مسلحانه بین المللی

                           

تالیف

دکتر عباس تدینی

 (استادیار دانشگاه شیراز)

مهناز غضنفری گوغری

 (وکیل پایه یک دادگستری) 

شرکت در طرح حمایت مالی از آثار علمی (کتاب و مقاله) در راستای چاپ و نشر آثار پژوهشی و ثبت آثار علمی پژوهشگران 

مشخصات و ویژگی‌های کتاب حاضر بدین شرح است:
  • نام نشر: انتشارات قانون یار
  • سال چاپ: 1395
  • زبان: فارسی
  • قطع: وزیری
  • نوع جلد: نرم شومیز
  • تعداد صفحات: 172 صفحه
  • سبک تالیف و موضوع کتاب: پژوهشی و تحقیقاتی
  • نوع عرضه کتاب: فروش نسخه چاپی + فروش نسخه الکترونیکی
  • شماره تماس دفتر انتشارات: 02166979526- 02166979519
  • شماره تماس مشاور خرید کتاب: 09196748625
  • شماره پشتیبانی واتس آپ درخصوص طرح سوال و خرید آسان: 09100636002

درباره کتاب:

 انتشارات قانون یار افتخار کسب اعتماد یکی دیگر از نویسندگان فرهیخته این مرز و بوم را داشت و چاپ کتاب حاضر، نتیجه این اعتماد بود. جهت آشنایی بیشتر با محتویات این اثر علمی  فوق العاده باید گفت  جنگ از دیرباز جزو مهمترین راهکارهایی است که کشورها برای پیش بردن اهداف و تحمیل خواسته های خودبه سایر دولت ها  از آن استفاده می کردند ،جنگ دارای پیشینه بسیار دیرینه ایست و میتوان گفت که از زمان پیداش دولتها،جنگ نیز ایجاد شد، اما استفاده از ماشین های پرنده در صحنه جنگ ها ،دولت ها را با چالشی جدید مواجه کرد چرا که دول استفاده کننده از این ابزارها می توانستند با به کارگیری این وسایل به سرعت سایر سرزمین ها را به نابودی بکشانند و نتیجه جنگ را به نفع خود رقم بزنند اما با پیشرفت صنعت و تکنولوژی و همه گیر شدن استفاده از هواپیماها در جنگ به منظورهای گوناگون و نهایتاً بمباران ها و سایر عملیات نظامی باعث شد که کشورها خود را با نوع جدید از جنگ یعنی جنگ هوایی مواجه ببینندو امروزه از جدیدترین مسائل در فرایند توسعه و تحول سریع جنگ مدرن، استفاده از نیروی هوایی است که مفاهیم و ابزارها و قواعد خاص خود را می طلبید در ادامه مطالب به بررسی مفاهیم جنگ هواییخواهیم پرداخت و البته در ابتدا به جهت فهم بهتر مطالب کلیاتی از جنگ و حقوق حاکم بر آن مطرح خواهد شد.

جهت آشنایی با محتویات این کتاب، فهرست اجمالی اثر را مطالعه کنید: 

فهرست اجمالی کتاب

فصل اول.. 9

بررسی مفاهیم اساسی... 9

پیشگفتار. 9

مبحث اول:جنگ و حقوق حاکم بر آن.. 9

گفتار اول:مفهوم حقوقی جنگ..... 9

الف)تعریف جنگ..... 10

عنصر تشکیلاتی و سازمان (ارگانیک( 10

عنصر مادی (اعمال قدرت مسلحانه( 11

عنصر معنوی یا روانشناسی ( قصد و نیت جنگ( 11

هدفدار بودن جنگ (منافع و مصالح ملی) 12

گفتار دوم) حقوق جنگ..... 13

طبقه بندی منابع.. 14

مبحث دوم:کلیات نبرد هوایی... 17

گفتار اول: مفهوم شناسی نبردهای هوایی... 17

گفتار دوم: عرصه نبردهای هوایی... 20

مبحث دوم: رزمندگان در نبردهای هوایی... 25

گفتار دوم: هواپیماهای بدون سرنشین در نبردهای هوایی: 35

نتیجه گیری... 42

فصل دوم. 45

حقوق حاکم بر نبردهای هوایی... 45

پیشگفتار. 45

مبحث اول:قواعد قراردادی و قواعد عرفی در جنگ های هوایی... 46

گفتار اول:قواعد عرفی... 46

گفتار دوم:بررسی قواعد قرار دادی حاکم بر جنگ های هوایی... 53

مبحث دوم : بی طرفی و جنایت جنگی در جنگ های هوایی... 73

گفتار اول:بیطرفی در جنگ هوایی... 73

گفتاردوم:جنایت جنگی در جنگ های هوایی... 85

نتیجه گیری... 89

فصل سوم. 91

بررسی ابعاد حقوقی جنگ های هوایی با تاکید بر جنگ های دو دهه اخیر. 91

پیشگفتار. 91

مبحث اول:جنگ هوایی علیه عراق و یوگسلاوی... 91

گفتار اول: جنگ های هوایی امریکاعلیه عراق... 91

گفتار دوم:حملات هوایی علیه یوگسلاوی... 97

مبحث دوم :حمله آمریکا علیه افغانستان، حملات هوایی عراق علیه ایران.. 101

گفتار اول: جنگ آمریکا علیه افغانستان.. 101

گفتار دوم:حملات هوایی رژیم بعثی عراق علیه ایران.. 106

نتیجه گیری... 112

منابع و مآخذ.. 120

کتابها 120

اسناد. 123

منابع انگلیسی... 124

کتب.... 124

مقالات... 124

اسناد. 127

سایت های اینترنتی... 127

ضمائم


جهت مشاهده قیمت نسخه چاپی کتاب و تهیه کتاب کلیک کنید

جهت تهیه و خرید نسخه الکترونیک کتاب (با قیمت به صرفه و ارزان) کلیک کنید

قابل توجه پژوهشگران، اساتید، مولفان و نویسندگان محترم که به واسطه علاقه به امر پژوهش (تالیف کتاب و نگارش مقاله) در این مسیر فعالیت دارند و قصد دارند افتخار عضویت در خانواده بزرگ قانون یار را به این موسسه دهند: 

مولفین کتب و نویسندگان محترم، موسسه قانون یار به عنوان یکی از موسسات معتبر کشور (با در دست داشتن چهار مجوز انتشارات و هفت مجوز نشریه علمی) از تمامی نویسندگان و پژوهشگرانی که قصد تالیف و چاپ کتب و آثار علمی خویش را دارند دعوت به عمل می آورد با ارسال فایل پایان نامه یا فایل دستنوشته های آماده نشر به ایمیل انتشارات به آدرس ghanonyar.tehran@yahoo.com صفر تا صد چاپ کتاب خویش را به این موسسه واگذار کنند و بدین واسطه به خانواده بزرگ قانون یار بپیوندید. موسسه قانون یار تمام تلاش خویش را در راستای جا انداختن کتاب در سراسر کشور و همچنین فضای مجازی می نماید. 

این موسسه با مالکیت بیش از صد سایت علمی، کتاب شما را در فضای مجازی به عنوان اولین و بهترین کتاب (در موضوع اختصاصی کتاب) در موتورهای جستجوی گوگل درج و اطلاع رسانی کرده و در معرض دید تمام محققین و پژوهشگران قرار می دهد. به نحوی که نام شما در کمتر از یک سال در جامعه حقوقی کشور بدرخشد و با جستجوی ساده عنوان کتاب خویش یا نام خود در گوگل، شاهد درخشش کتاب و آثار علمی منتشره خویش  باشید. به همین منظور می توانید با مشاوران پژوهشی موسسه قانون یار تماس بگیرید: خانم دکتر قبادی 09196748625 (ضمنا می توانید سوالات و درخواست های خود را از طریق پیام رسان های ایتا، واتس آپ، تلگرام، روبیکا و ... به شماره 09100636002 ارسال نمایید) 

جهت ارسال فایل کتاب و شرایط چاپ آثار پژوهشی در انتشارات قانون یار (مخصوص چاپ کتب فقهی و حقوقی) یا انتشارات فرزانگان دانشگاه (مخصوص کتب دانشگاهی، پژوهشی، عمومی و دیگر موضوعات)  یا انتشارات فرواک (مخصوص کتب کودک و نوجوان) کلیک کنید

همانطور که می دانیم چاپ مقالات علمی در نشریات و فصلنامه ها و نمایه مقالات در سایت های علمی معتبر، نیاز اساسی و مهم هر محقق و استاد و دانشجویی است که موسسه قانون یار با در دست داشتن چندین مجوز نشریه در راستای پذیرش مقالات در رشته های مختلف، به عنوان بزرگترین مرکز پژوهشی در خدمت نویسندگان فرهیخته این مرز و بوم است. از طرف واحد پژوهش موسسه قانون یار فراخوان پذیرش و چاپ مقالات علمی در رشته های زیر اعلام شده است:

علوم فقهی و حقوقی 

علوم قضایی، الهیات و علوم سیاسی

علوم تربیتی و مدیریت

علوم بانکی و اقتصادی (بانکداری اسلامی و حسابداری)

علوم آموزشی، آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت

روانشناسی، علوم اجتماعی، جامعه شناسی

همایش ها، سمینارها و نشست های علمی موسسه قانون یار

چاپ مقالات علمی پژوهشگران در مجلات وابسته به موسسه قانون یار به آدرس اینترنتی www.journalyar.ir انجام می گیرد. تمامی فصلنامه های وابسته به موسسه قانون یار در چهار فصل سال فراخوان پذیرش مقاله دارند و مقاله ارسالی شما در فصلی که اقدام به ارسال فایل مقاله کرده اید چاپ و منتشر می شود. به مقالات پذیرفته شده، گواهی نامه پذیرش مقاله تقدیم می گردد. 

 برای ارسال مقاله به هرکدام از فصلنامه های علمی مورد نظر خویش (با توجه به موضوع مقاله و محور های هر فصلنامه) کلیک کنید....


ضمناً موسسه قانون یار به واسطه بخشنامه شماره 25/8710 از آثار علمی (کتب و مقالات) شما محققین و پژوهشگران عزیز حمایت مالی می کند. شما می توانید مقاله و کتاب خویش را با استفاده از امتیازاتی که این طرح دارد با بهترین شرایط به چاپ رسانید و از مزایای این طرح بهره مند شوید:

جهت دانلود یا مشاهده عکس بخشنامه فوق، کلیک کنید

موسسه و انتشارات قانون یار

****************

شرکت در طرح حمایت مالی از آثار علمی (کتاب و مقاله) در راستای چاپ و نشر آثار پژوهشی و ثبت آثار علمی پژوهشگران